2007/46/AT direktifi yerine (AB) 2018/858 Motorlu araçların ve römorklarının ve bu araçlara yönelik sistemlerin, komponentlerin ve ayrı teknik ünitelerin onaylanması için oluşturulan genel yönetmeliğe geçilmiştir. Yönetmeliğin yeni hali Avrupa Birliği’yle paralel olarak 1 Eylül 2020’de yürürlüğe girdi o tarihe kadar mevcut yönetmelik hükümleri uygulanmaya devam edecek.
Var olan 2000/46/AT tip onayları, 1 Eylül 2020 den sonra da devam edecek ve (AB) 2018/858’ geçişi yapılabilecek.
1 Eylül 2020 den tarihinden sonra alınacak tüm sıfır tip onayların (AB) 2018/858’e göre alınması gerekmektedir.
Şu an için, tüm araç kategorileri (M, N, O) ile ilgili teknik gereklilikler de değişikliğe gidilmemiştir.
06.07.2022 tarihinden itibaren ECE ‐ R94 uyarınca önden çarpışma ve ECE R127 uyarınca yaya koruması da GVM> 2500 kg ise M1 ve N1 kategorisindeki yeni araç tipleri için de geçerli olacaktır.
-MID Güncellemesi
-COC Güncellemesi
SZUTEST olarak mevcut tip onaya geçiş çalışmalarınızda sizlere destek olmaktan mutluluk duyarız.
Talepleriniz için info@szutest.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz.
Motorlu taşıtlar için kullanılan özel ikaz lambaları, güvenliği artırmak ve acil durumlar için farkındalık yaratmak…
CE Belgesi Nedir? Ürünlerin Avrupa Yolculuğundaki Anahtar Günümüz rekabetçi pazarında, ürün güvenliği sadece bir gereklilik…
EN 1090 Belgesi Nedir? Çelik ve Alüminyum Yapılar İçin Vazgeçilmez Kalite Standardı İnşaat sektöründe kullanılan…
Patlamadan Korunma Dokümanı Nedir? Patlamadan Korunma Dokümanı (PKD), iş yerlerinde patlama risklerini belirlemek, değerlendirmek ve…
Gost Belgesi Nedir? Neden Gereklidir? GOST R sertifikası, ürünlerin kalitesini ve gerekli teknik standartlara, kalite…
Tahribatsız Muayene (NDT – Non Destructive Testing) Nedir? Tahribatsız Muayene, kısa adıyla NDT (Non Destructive…