Nedenlerimiz

Neden Szutest?

Bu soruya verilecek çok sayıda yanıt elbette mevcut fakat gerçek nedeni bulmak için yanıtı hem kurumumuza değer katan Szutest ailesinin üyelerine hem de yıllardan beri bize güvenmekten vazgeçmeyen müşterilerimize sormak gerekir.

Küreselleşen dünyada sürekli değişkenlik gösteren ticari ve ekonomik şartlara uyum sağlayan, aynı zamanda gelişimine ara vermeden devam eden şirketlerin rakiplerinden ileride olacağına inanıyoruz.

Sürdürülebilirliğin sosyal sorumluluklarla birleştiği bir düzen içerisinde çalışmaktan çok keyif alıyoruz. Önce kendi ekibimizle, sonra müşterilerimizle ‘ortak nedenlerle’ bir amaca doğru ilerliyoruz.

Gerçek nedenlerimizi bulmak için kurulduğumuz günden bugüne bakma ihtiyacı hissettik. Her türlü zorlukla omuz omuza mücadele ettiğimiz, her türlü başarıyı birlikte kutladığımız bu hikâyeye bakınca, sadece duygulanmakla kalmadık, kendimizle ve bu hikâyede emeği geçen herkesle gurur duyduk. Kaynaklarımızın ve hizmetlerimizin gelişiminde ‘hep daha iyisini’ yapmak için yılmadan çalıştığımız 15 yıl geçirdiğimizi gördük. Szutest olarak gelişim olmadan eksik kalacağımızı biliyoruz ve hep daha iyisini yapabileceğimize inanıyoruz.

Yıllar boyunca, müşterilerimizin sadece memnuniyetini değil, kalıcı sadakatini kazanabilmiş olmanın temel nedeni onlar için ‘hep daha iyisini’ yapmaya çalışmamız.

Bu emel ve yaklaşımın hem müşteri ilişkilerimizde hem de her türlü yetkilendirme otoritesinin gözünde ‘hep daha iyisini’ yapabildiğimizi, geçirdiğimiz denetimler ve edindiğimiz deneyimler sayesinde anladık. İş birliği içinde olduğumuz her türlü hizmet sağlayıcının, birlikte yol aldığımız tüm paydaşların gözünde duraklamasız bir ilerleme kaydettiğimizi gördük. Bunlar gerçek nedenlerimizi görmemize yardımcı oldu.

Geldiğimiz noktada, sürekliliği esas olan iş geliştirmelerimiz, yetkili otoritelerden edindiğimiz her türlü akreditasyon ve yetkinliklerimiz, genişleyen ve derinleşen insan kaynağımız sayesinde biz de gerçek nedenlerimizi açığa çıkarma şansına sahip olduk.

Kuruluşların, gerçek nedenlerini, yalın ekonomik boyutta değil, daha çok sürdürülebilir ilişkiler boyutunda aramaları gerektiğine inanıyoruz. Bu yüzden kendi nedenlerimizi bulmanın, bunu tüm paydaşlarla paylaşmanın bizi bir adım daha ileriye götüreceğinden eminiz.

Daha iyisi derken tam olarak neyi kast ettiğimize değinelim. İlk akla gelen bu iddianın ulusal ve uluslararası arenada aynı sektörü paylaştığımız rakiplerimizle ilgili boyutudur. Bu iddiamız, finansal boyuttan öteye, hizmet kapsamımızın ve ağımızın genişliği, daha da önemlisi hizmet kalitemiz ile ilişkilidir.

Dar kapsamlarla ve kısıtlı olanaklarla hizmet sağlayan ulusal rakiplerimize nazaran, üreticilerin uygunluk değerlendirme namına tüm ihtiyaçlarını tam anlamıyla ve bütünsel yaklaşımla karşılayabilecek hizmetlere sahibiz.

Uluslararası faaliyet gösteren bizim gibi kuruluşlar açısından baktığımızda, müşterilerimize özel çözümler üretebilmemiz ve iletişim gücümüz sayesinde daha iyisini yaptığımızı görüyoruz.

Asıl rekabet çizgisini ise geçen seneki başarılarımızdan başlayacak şekilde çiziyoruz. Her sene rekabetimiz, bir önceki yıl elde ettiğimiz başarılar çizgisinden başlıyor. Szutest’teki her birim ve her birey, geride bıraktığı yıldan bir adım öteye gitmek için, ‘daha iyisini’ başarmak için elinden gelenin en iyisini yapıyor.

Neden Szutest? sorusuna verilebilecek cevapları bulmak bir serüven olmakla beraber, nedenlerimizi ve ortak amaçlarımızı Szutest Bülten aracılığıyla sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.

Editörden: İlker Erdinç Elinç

ilker-erdinc-elinc

nedenlerimiz